Hulp, ondersteuning en Storingen

Webruimte

Wanneer er iets met je website of e-mail niet goed loopt, of je hebt een vraag, dan kan je ons altijd bellen of mailen. We houden graag goed persoonlijk contact met je!

Spin in het Web Webruimte (doe het zelf-webruimte)

Je kan altijd contact opnemen met de helpdesk. Als er iets mis loopt met het verzorgen van de webruimte of e-mail, proberen we dat zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer er iets  niet goed loopt met de techniek van je website, of van je pc, dan proberen we je zo goed mogelijk op weg te helpen.

Helpdesk Spin in het Web Webruimte: helpdesk@spininhetweb.nl / 055-7110022

WP All-In

Je eerste contactpersoon is je vaste webbouwer. Je kan hem / haar altijd lastig vallen met vragen. In principe gaan wij over alle aspecten van de techniek van webhosting, e-mail én je website. We helpen je ook graag op weg met de techniek aan de kant van je PC.

Helpdesk WP All-In: beheer@wpallin.nl / 055-2032566 (of het directe nummer van je webbouwer).

Storingen

Wanneer je website of e-mail langere tijd onbereikbaar is, en je krijgt geen contact met ons, volg dan de stappen op onze storingwebsite: onbereikbaar.net.

Spin in het Web Webruimte

Onze medewerkers krijgen dag en nacht een seintje als er een probleem op een server is. Onze automatische systeembeheerder grpijpt over het algemeen binnen een kwartier in wanneer een server niet meer reageert.

WP All-In

Naast het bewaken van de servers, worden ook alle via WP All-In beheerde websites dag en nacht gemonitord. Onze medewerkers krijgen automatisch een seintje wanneer de homepagina of een zorgvuldig uitgekozen doorklikpagina niet bereikbaar is. Ook bezoekt onze testrobot je website dag en nacht om te kijken of deze bereikbaar is en goed functioneert. Mocht er toch iets niet goed lijken te gaan, neem dan contact op met je webbouwer, of bezoek onze storingswebsite (zie boven).